Levering i en ruf!
Du skal bruge dine varer i en fart. Så vores ærmer er konstant smøget op her. Alle vores lagervarer har du inden for 1-2 dage.
Har du købt varer, vi skal bestille hjem, så eftersender vi dem hurtigst muligt - naturligvis uden yderligere omkostninger for dig. For at levere hurtigst muligt sender vi dine varer fra flere forskellige lagre, så du modtager måske ikke alle dine varer samtidig. Leveringen sker nemlig med forskellige transportfirmaer såsom Post Danmark, GLS, Postnord Logistics, m.fl.
Levering sker direkte til din adresse – der kan ikke leveres til pakkeshops, døgnbokse, posthuse mv. Tjek gerne en ekstra gang, at du står opført med korrekt adresse for af at undgå ekstra gebyr for forgæves leveringsforsøg.
Ingen pakke inden for 2 dage?
Er din pakke ikke kommet inden for 2 dage, så kontakt vores kundeservice på telefon 7020 5537 eller send en mail til info@justmore.dk
Restordre
Vi opdaterer vores lagerstatus hver nat. Men skulle den lagervare, du har bestilt, være gået i restordre i løbet af dagen, kontakter vi dig pr. mail omkring ny forventet leveringstid. Ønsker du ikke at vente, til vi får varen på lager igen, er du naturligvis velkommen til at annullere din bestilling.
Transportskade / defekt produkt
Er der sket en synlig transportskade på dine pakker, så gør straks fragtmanden opmærksom på det. Du har 2 muligheder:
- Modtag pakken med forbehold for transportskade.
- Åbn pakken, mens fragtmanden ser på. Hvis indholdet har taget skade, skal du nægte modtagelsen af pakken, så fragtmanden tager den med retur til vores lager.
Modtager du pakken uden forbehold og uden at undersøge, om der er sket skade på produktet, så er det på eget ansvar, hvis der er sket en transportskade på produkterne! Og vi kan derefter ikke erstatte leveringen.
Er skaden ikke synlig på pakken ved modtagelsen, har du stadig 14 dages reklamationsret.
Ingen hjemme?
På betalingssiden har du i feltet "Kommentar" mulighed for at skrive, hvor fragtmanden må stille din pakke, hvis der ikke er nogen til at tage imod.
Må ordren afleveres uden kvittering, så oplys, hvor varerne må stilles, f.eks. foran døren, i garagen, under halvtag m.v. Fragtmanden vil forsøge at efterkomme dit ønske.
Vær opmærksom på, at du derved påtager dig risikoen for varerne, når ordren er afleveret. Tjek derfor indholdet hurtigst muligt, og kontakt os med det samme, hvis pakken eller indholdet viser tydelige tegn på skade. Det kan være svært at bevise over for fragtfirmaet, at en skade er sket inden levering, når pakken er leveret uden kvittering og har stået uden opsyn i en periode.
Leveringsomkostninger
Køb af varer for over 750 kr. inkl. moms
Leveres fragtfrit i Danmark
Køb af varer for under 750 kr. inkl. moms
Fragt- og ekspeditionstillæg på 59 kr. ekskl. moms (73,75 kr. inkl. moms)
Ordrer til Færøerne, Grønland og Island tillægges ekstra fragt- og ekspeditionsgebyr – kontakt os evt. for pris på tlf. 7020 5537.
Opbæring og montering
Større eller tunge varer leveres til nærmeste fortov eller rampe uanset fakturabeløb. Opbæring og montering kan dog ske mod gebyr. Ring til vores kundeservice på tlf. 7020 5537 eller send en mail til info@justmore.dk for pris.
Fejllevering…
…sker heldigvis næsten aldrig. Men ved fejllevering fra vores side, bedes du straks udfylde denne formular, så vi hurtigt kan sende dig det korrekte produkt. Vi afhenter naturligvis den forkert leverede vare uden omkostninger for dig.
Har du derimod selv bestilt en forkert vare ved en fejl, så kan du selvfølgelig også returnere denne vare og bestille en anden. Så betaler du selv for at returnere varen.
Obs! Skaffevarer kan ikke returneres
En vare, der er markeret som skaffevare, kan hverken returneres eller afbestilles, så snart vi har bekræftet bestillingen.