Alle ordre leveres fragtfrit ved køb for over 750,- kr. inkl moms
Ordre under 750,- kr. inkl moms tillægges et fast fragt- og ekspeditionstillæg på 59,- kr. ex moms (73,75 kr. inkl. moms)
JustMore kan tilbyde dig det rigtige sortiment til meget attraktive priser
Men for at kunne fastholde så lave priser på hele vores sortiment, er vi nødt til at lægge fragt- og ekspeditionstillæg på alle ordre der er under 750,- kr. inkl. moms.
Levering i en ruf!
Du skal bruge dine varer i en fart. Så vores ærmer er konstant smøget op her. Alle vores lagervarer har du inden for 1-2 dage.
Har du købt varer, vi skal bestille hjem, så eftersender vi dem hurtigst muligt - naturligvis uden yderligere omkostninger for dig. For at levere hurtigst muligt sender vi dine varer fra flere forskellige lagre, så du modtager måske ikke alle dine varer samtidig. Leveringen sker nemlig med forskellige transportfirmaer såsom Post Danmark, GLS, Postnord Logistics, m.fl.
Levering sker direkte til din adresse – der kan ikke leveres til pakkeshops, døgnbokse, posthuse mv. Tjek gerne en ekstra gang, at du står opført med korrekt adresse for af at undgå ekstra gebyr for forgæves leveringsforsøg.
Ingen pakke inden for 2 dage?
Er din pakke ikke kommet inden for 2 dage, så kontakt vores kundeservice på telefon 7020 5537 eller send en mail til info@justmore.dk
Restordre
Vi opdaterer vores lagerstatus hver nat. Men skulle den lagervare, du har bestilt, være gået i restordre i løbet af dagen, kontakter vi dig pr. mail omkring ny forventet leveringstid. Ønsker du ikke at vente, til vi får varen på lager igen, er du naturligvis velkommen til at annullere din bestilling.
Transportskade / defekt produkt
Er der sket en synlig transportskade på dine pakker, så gør straks fragtmanden opmærksom på det. Du har 2 muligheder:
Modtager du pakken uden forbehold og uden at undersøge, om der er sket skade på produktet, så er det på eget ansvar, hvis der er sket en transportskade på produkterne! Og vi kan derefter ikke erstatte leveringen.
Er skaden ikke synlig på pakken ved modtagelsen, har du stadig 14 dages reklamationsret.
Ingen hjemme?
På betalingssiden har du i feltet "Kommentar" mulighed for at skrive, hvor fragtmanden må stille din pakke, hvis der ikke er nogen til at tage imod.
Må ordren afleveres uden kvittering, så oplys, hvor varerne må stilles, f.eks. foran døren, i garagen, under halvtag m.v. Fragtmanden vil forsøge at efterkomme dit ønske.
Vær opmærksom på, at du derved påtager dig risikoen for varerne, når ordren er afleveret. Tjek derfor indholdet hurtigst muligt, og kontakt os med det samme, hvis pakken eller indholdet viser tydelige tegn på skade. Det kan være svært at bevise over for fragtfirmaet, at en skade er sket inden levering, når pakken er leveret uden kvittering og har stået uden opsyn i en periode.
Leveringsomkostninger
Køb af varer for over 750 kr. inkl. moms
Leveres fragtfrit i Danmark
Køb af varer for under 750 kr. inkl. moms
Fragt- og ekspeditionstillæg på 59 kr. ekskl. moms (73,75 kr. inkl. moms)
Ordrer til Færøerne, Grønland og Island tillægges ekstra fragt- og ekspeditionsgebyr – kontakt os evt. for pris på tlf. 7020 5537.
Opbæring og montering
Større eller tunge varer leveres til nærmeste fortov eller rampe uanset fakturabeløb. Opbæring og montering kan dog ske mod gebyr. Ring til vores kundeservice på tlf. 7020 5537 eller send en mail til info@justmore.dk for pris.
Fejllevering…
…sker heldigvis næsten aldrig. Men ved fejllevering fra vores side, bedes du straks udfylde denne formular, så vi hurtigt kan sende dig det korrekte produkt. Vi afhenter naturligvis den forkert leverede vare uden omkostninger for dig.
Har du derimod selv bestilt en forkert vare ved en fejl, så kan du selvfølgelig også returnere denne vare og bestille en anden. Så betaler du selv for at returnere varen.
Obs! Skaffevarer kan ikke returneres
En vare, der er markeret som skaffevare, kan hverken returneres eller afbestilles, så snart vi har bekræftet bestillingen.
Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
JUSTMORE K/S
CVR-nr. 32443036
Solvang 12
3450 Allerød
info@justmore.dk
Tlf.: 7020 5537
Du accepterer hermed handelsbetingelserne ved at handle med JustMore.
Indgåelse af aftalen
1. En juridsk bindende aftale mellem dig og JustMore er først indgået, når du modtager en ordrebekræftelse pr. e-mail. Indtil du modtager en ordrebekræftelse, er JustMore berettiget til at annullere din ordre helt eller delvist, fx som følge af pris- og tekstfejl eller udsolgte varer, og hvis det sker, vil du naturligvis blive underrettet herom pr. e-mail.
2. Når du har afgivet en ordre hos JustMore, vil du automatisk modtage en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Denne e-mail er alene en elektronisk kvittering for, at vi har modtaget din ordre, og der er ikke på dette tidspunkt indgået en juridisk bindende aftale mellem dig og JustMore.
Priser:
Hos JustMore viser vi alle vores priser både ex. og inkl. moms.
Betaling:
Hos JustMore kan du benytte følgende betalingsmåder:
Dankort, VISA, Mastercard, Visa Electron og MobilePay
Beløbet bliver først fratrukket din konto, når hele din ordre er leveret, og vi tager ikke kortgebyrer på private kreditkort.
Konto:
Det er som erhvervskunde muligt at ansøge om konto med kredit hos JustMore.
Betaling med faktura (kun for firma og offentlige)
Firma med CVR nummer har mulighed for få konto med kredit, dog bliver ordren først gennemført efter kreditgodkendelse.
Offentlige kunder med EAN nummer, har automatisk 14 dages kredit. Vi fremsender faktura efter ordren er leveret.
Levering
Leveringstid
Hos JustMore modtager du din bestilling af lagervarer indenfor 1-2 dage efter afgivelse af din ordre.
Indeholder din ordre både lagervarer og bestillingsvarer, sender vi alt vi har på lager med det samme. Bestillingsvarer bliver eftersendt så snart de kommer på lager, naturligvis uden yderligere omkostninger for dig.
Vi sender varer fra flere forskellige lagre, så det er ikke sikkert, at du modtager alle dine varer samtidig. Vent derfor gerne en ekstra hverdag på, at det hele bliver leveret. Leveringen sker med forskellige transtportfirmaer såsom GLS, Postnord Logistics, Danske Fragtmænd m.fl. En ordre kan godt blive delt op og leveret med forskellige transportfirmaer. Du kan desværre ikke selv bestemme, hvilket transportfirma du ønsker dine varer leveret med, det kommer an på varerne og hvilket lager, der sendes fra.
Modtager du ikke din pakke indenfor 2 dage
Er din pakke ikke modtaget indenfor de forventede 2 hverdage, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 7020 5537, eller ved at sende en mail til info@justmore.dk
Hvor må pakken stilles, hvis der ikke er nogen hjemme?
Når du kommer til betalingssiden, har du i feltet "Kommentar" mulighed for at skrive hvor fragtmanden må stille din pakke, hvis der ikke er nogen hjemme til at tage imod.
Hvis ordren må stilles uden kvittering, er det her muligt at oplyse hvor ordren må stilles, f.eks. foran døren, i garagen, under halvtag m.v. Vi kan dog ikke garantere at ordren stilles nøjagtigt der, hvor det er ønsket.
Hvis du vælger denne løsning, overgår risikoen for ordren til dig som kunde, når ordren er afleveret. Du bør derfor undersøge pakkens indhold hurtigst muligt, og kontakte os med det samme, hvis pakken eller forsendelsens indhold viser tydelige tegn på skade.
Du skal dog være opmærksom på, at det kan være svært at bevise, at en skade er sket inden levering overfor fragtfirmaet, når pakken er leveret uden kvittering, og har stået uden opsyn i en periode.
Transportskade / defekt produkt:
Skulle der mod forventning være sket en synlig transportskade på den eller de pakker vi sender til dig, så er det vigtigt at du gør fragtmanden opmærksom på dette:
Modtager du pakken uden forbehold, og uden at undersøge om der er sket skade på produktet, så er det på eget ansvar, hvis der er sket en skade på produktet / produkterne som vi har sendt. Vi kan derefter ikke erstatte din levering.
Er skaden ikke synlig på pakken ved modtagelsen, har du stadig 8 dages reklamationsret.
Restordre
Vi opdaterer vores lagerstatus hver nat, så skulle den lagervare du har bestilt være gået i restordre inden du bestiller, bliver du kontaktet af vores kundeservice pr. mail omkring ny forventet leveringstid. Ønsker du ikke at vente til vi får varen på lager igen, er du naturligvis velkommen til at annullere din bestilling.
Leveringsomkostninger
JustMore har fragtfri levering i hele Danmark ved køb for over 750,- kr. inkl. moms (ordre til Færøerne og Grønland tillægges ekstra fragt- og ekspeditionsgebyr, kontakt os for pris).
JustMore leverer til følgende lande: Danmark, Grønland, Island og Færøerne. Vedr. Grønland, Island og Færøerne kan du få oplyst den præcise fragt på tlf: 7020 5537
For at kunne holde vores laver priser på alle produkter, har vi følgende fragt- og ekspeditionstillæg:
Ved køb af varer for over 750 kr. inkl. moms
Leveres fragtfrit i Danmark
Ved køb af varer for under 750 kr. inkl. moms
Fragt- og ekspeditionstillæg på 59 kr. ex moms (73,75 kr. inkl. moms)
Opbæring og montering
Større eller tunge varer leveres kun til nærmeste fortov eller rampe uanset fakturabeløb. Opbæring og montering kan dog ske mod gebyr. Ring til vores kundeservice på telefon 7020 5537 eller send en mail til info@justmore.dk for pris.
Ønskes opbæring eller ekspress forsendelse, kontakt os:
Telefon 7020 5537
E-mail: info@justmore.dk
Miljøbidrag pr. ordre 30 kr. inkl. moms
Sammen tager vi ansvar for miljøet. Miljøbidraget skyldes afgifter fra Danmark og EU, der har med affald at gøre. Det er lovpligtige og statslige energi- og miljøafgifter, bl.a. batteri-, PVC-, og WEEE-afgifter. Endvidere dækker bidraget også de miljøgebyrer, der er pålagt fra vores leverandører.
Fejllevering fra vores side
Ved fejllevering fra vores side, bedes du straks udfylde denne formularen her https://justmore.dk/reklamation, så vi hurtigt kan sende dig det korrekte produkt. Og vi afhenter naturligvis den forkert leverede vare, uden omkostninger for dig.
Har du derimod selv bestilt en forkert vare ved en fejl, så kan du selvfølgelig returnere denne vare og bestille en ny vare. Du betaler her selv for at returnere varen.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Består købet af flere partier eller dele, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager det sidste parti eller den sidste del.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@justmore.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende en eller flere varer retur, selvom de er købt i en ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, hvad end der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
JustMore
Solvang 12
3450 Allerød
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til vores adresse.
Du kan også fortryde købet, ved at give os besked enten pr. mail (info@justmore.dk) eller telefon (7020 5537), og aflevere den personligt på ovenstående adresse, dog kun mod forudgående aftale.
Ingen fortrydelsesret
På varer, der er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, eksempelvis specialdesignede logovarer.
Fortrydelsesret i erhvervskøb
Eventuel returnering af varer skal aftales med JustMore, og være foretaget inden 14 dage fra fakturadato. Uden forudgående aftale vil varer ikke kunne modtages - kontakt derfor ALTID din konsulent eller vores kundeservice først.
Specielt hjemkøbte varer og logovarer tages ikke retur, ligesom allerede igangsatte ordrer på skaffevarer, logovarer og specialvarer ikke kan annulleres.
Ved returnering modregner vi en returneringsomkostning på 25%, samt omkostningen til afhentning af varerne.
Varen skal returneres i ubrudt og ubeskadiget originalemballage.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
JustMore
Solvang 12
3450 Allerød
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til vores adresse.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos JustMore K/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på https://justmore.dk/ er Michael Petersen, medejer af JustMore.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@justmore.dk.
For mere information omkring vores persondatapolitik – læs den her https://justmore.dk/gdpr.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte vores kundeservice på telefon 7020 5537. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Justmore.dk
Solvang 12
3450 Allerød
Tlf.: 7020 5537
E-mail: info@justmore.dk
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
______________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 21.08.2019
PriceRunner Købsgaranti
Som medlem på PriceRunner sikres dit køb op til 50.000 kroner, hvis noget skulle gå galt i forbindelse med dit køb. Købsgarantien er gratis for dig som forbruger og gælder for alle køb, når du handler hos os.
PriceRunner Købsgaranti dækker dig, der er privatperson og bosat i Danmark. Garantien omfatter situationer, hvor butikker ikke påtager sig deres ansvar ifølge købeloven og afhjælper et opstået problem inden for 60 dage.
For dig, der ikke er medlem på PriceRunner og har besøgt os via deres tjeneste, så kan du stadig få dit køb sikret gennem Købsgarantien. Det eneste, du behøver at gøre, er inden for 60 minutter at registrere dig på deres hjemmeside. Det er gratis og tager kun et øjeblik. Bliv gratis medlem på PriceRunner via dette link https://www.pricerunner.dk/bp/34688/Justmore.dk
Med PriceRunner Købsgaranti får du erstatning i tilfælde af beskadiget vare, hvis levering af varen udebliver, hvis en vare mangler ved levering eller hvis varen er forkert eller fejlbehæftet. For at Købsgarantien skal gælde, er det nødvendigt at bestillingen er adresseret til dig som privatperson.
Du får kun erstatning for den direkte økonomiske skade, du har lidt, anskaffelsesomkostninger og fragtudgifter. PriceRunner Købsgaranti inkluderer altså ikke erstatning for andre direkte eller indirekte omkostninger, værditab eller udeblevne indtægter.
For de endelige betingelser og oversigt over kategorier, der ikke er dækket af garantien, besøg PriceRunner.
14 dages returret
Har du ombestemt dig eller fået bestilt noget forkert? Så kan du altid returnere varen inden for 14 dage. Dette gælder alle vores standardvarer og gælder fra den dag, du har modtaget dine sidste varer fra ordren, til den dag vi modtager indberetning af din fortrydelse. Eneste undtagelse er skaffevarer.
Skaffevare - En vare, der er markeret som skaffevare, er ikke en fast del af vores sortiment. Det er varer, som vi kun bestiller hjem, når vi modtager en ordre på produktet. Disse varer kan derfor hverken returneres eller afbestilles, så snart vi har bekræftet bestillingen. Dette gælder for både private og erhvervskunder.
Alle andre varer bytter vi selvfølgelig gerne. Du skal jo have præcis de sager, du har brug for. Vi står også altid klar med rådgivning, når du sidder og shopper – så vi kan finde de rette produkter til dig i første hug. Ring endelig til vores kundeservice på tlf. 7020 5537 eller send en mail til info@justmore.dk
Sådan returnerer du varen
Får du brug for at sende noget retur, så skal du altid først udfylde en returanmodning. Så sender vi dig en mail med et sagsnummer samt den relevante adresse, som du skal bruge, når du sender retur.
Er det vores fejl, at du har fået en forkert leverance, så henter vi varen for egen regning hos dig.
Har du selv foretaget en fejlbestilling / fortrudt et køb, så sender du den retur for egen regning. Varen skal sendes retur i ubrudt originalemballage.
Du har ret til at fortryde…
…og blive krediteret for din indbetaling, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Du må ikke have brugt varen på en måde, som forringer varens salgsværdi. Ubrudt originalemballage udgør ofte en væsentlig del af varens værdi, så vent med at åbne, til du er sikker på at ville beholde varen.
Hvis du af en eller anden grund nægter at modtage varerne, så betaler du også selv gebyret for tilbagefragten.
Dog skal du altid nægte modtagelse, hvis varerne konstateres transportskadede sammen med fragtmanden ved afleveringen. Se i øvrigt om fremgangsmåden ved transportskader under Leveringsbetingelser.
Særligt for private kunder
Private kunder kan også returnere brugte varer. JustMore vil da vurdere varens stand og mængde og fastlægge den værdi, der kan refunderes. Også her er ubrudt originalemballage en stor fordel.
Klager
Hvis en vare decideret ikke er i orden, så skal du lave en reklamation. Hent formularen her. Så kigger vi fluks på sagen og vender tilbage inden for 1-2 arbejdsdage.
Høj sikkerhed - et absolut must
Vores kunder kan føle sig helt sikre på vores webshop.
Hos JustMore forholder vi os topprofessionelt til sikkerhed. Vi ved, hvor vigtigt det er for dig, at du trygt kan handle hos os. Så du kan absolut bare koncentrere dig 100% om dit indkøb. Det har vi sørget for på flere forskellige måder:
E-mærket
JustMore har et gyldigt certifikat som e-mærket webshop, hvilket er din garanti for sikker og gennemsigtig e-handel. E-mærket er dansk og er med til at bekæmpe internetsvindel og dermed sikre dig som kunde. Når en webshop er e-mærket, kan du trygt handle der, så hold altid udkik efter mærket.
Læs mere om E-mærket: https://certifikat.emaerket.dk/justmore.dk
Sikker betaling med ePay
JustMore benytter sig af ePay som betalingsløsning. ePay er certificeret efter PCI-standarden, som kræver, at mere end 200 sikkerhedspunkter overholdes. Den blev udviklet for at sikre fælles skarpe sikkerhedskrav til betalingskort. ePay kører med døgnovervågning og eksternt overvågningssystem for maximal sikkerhed omkring informationerne.
Læs mere om sikker betaling med ePay: http://www.epay.dk/sikkerhed/pci-certificeret-betalingssystem.asp
SSL og HTTPS
En SSL-protokol krypterer data og kommunikation mellem dig og vores webshop. Det gør, at alle oplysninger bliver gjort ubrugelige for uvedkommende, fordi de ikke kan læse dem. Det giver en god beskyttelse mod hacking, så du kan handle i fred og sikkerhed.
Du kan se, at vores webshop bruger SSL på den lille hængelås i starten af adresselinjen. Hvis du klikker på hængelåsen, vil du få oplysninger om, hvem der garanterer, at webstedet er sikkert.
Læg også mærke til, at JustMores webshops adressefelt starter med ”https”. ”s’et” efter ”http” viser, at siden kører på den sikre standard. HTTPS er en forbindelsessikkerhed, hvor der anvendes et certifikat til at bevise websitets identitet til browseren (f.eks. Chrome). Chrome kræver, at websites anvender certifikater fra sikre organisationer for at gøre det lettere for dig at færdes sikkert på nettet og advarer dig, hvis der skulle være grundt til skepsis.
Læs mere om sikkert indkøb: https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/e-handel/koeb-sikkert-paa-nettet/
Trustpilot
Trustpilot er en velanset og meget anvendt anmeldelsesplatform, som tildeler virksomheder stjerner ifølge kundernes oplevelser. JustMore sætter en ære i at rangere højt på Trustpilot – vi er superstolte af vores 5 stjerner. Du kan tjekke, hvad kunderne skriver, når de anmelder os her: https://dk.trustpilot.com/review/justmore.dk
God shopping!
Mvh. JustMore
Denne vare er ikke en fast del af vores sortimentet, men en skaffevare som vi bestiller hjem når vi modtager en ordre. Denne vare kan derfor hverken returneres eller afbestilles, så snart vi har bekræftet bestillingen. Dette gælder for både private og erhvervskunder.
Som erhvervskunde kan du med det samme oprette en konto, hvilket betyder at vi fremsender en faktura med betaling 8 dage når du har modtaget din bestilling.
Ved nye faktura kunder tillader vi os at foretage en kreditvurdering inden vi frigiver ordren.
Som EAN kunde kan du med det samme oprette en konto, hvilket betyder at vi fremsender en elektronisk faktura med betaling 14 dage, når du har modtaget din bestilling.
Ved nye EAN kunder, tillader vi os at foretage en kreditvurdering inden vi frigiver ordren. Derfor er oplysning af EAN nummer, kontaktperson og telefonnummer påkrævet.