Jabra BIZ 2300 USB UC Mono - USB - Kablet headset
Jabra BIZ 2300 USB UC Mono
- Headset
- på øret
- konvertibel
- kabling
- USB
- Designet til at optimere brugeroplevelsen med en Unified Communications klient
- Med kontrolcenter kan du styre alle dine enheder direkte fra Jabra PC Suite og derved opnå en bedre kontrol og masseudrulning
- Enheden kan streame musik fra en kilde som f.eks. en smartphone, laptop med Bluetooth, tablet eller mp3-afspiller
- Højttalere med HiFi frekvensinterval frembringer lyd, der er velegnet til realistisk lydgengivelse, f.eks. musik
- Digital Signal Processing (DSP) er en teknologi, som digitalt forbedrer tale og musik og undertrykker ekko
- Støjdæmpende mikrofon med fremragende støjdæmpning - god til åbne, støjende kontormiljøer
- Mikrofonarmen kan justeres i forhold til brugeren
- Med funktionen til at slå lyden fra, kan du slå mikrofonens lyd til eller fra direkte på enheden
- En hovedbøjle giver en fuldt indstillelig "over-hovedet" bæremåde
Produktbeskrivelse
- Denmark
Medarbejderne i dit kontaktcenter er dit brands frontlinje. Jabra BIZ 2300 sikrer,at alle kundesamtaler bliver en god oplevelse. Dette ledningsheadset har stemmegengivelse i HD,bredbåndshøjttaler og markedets bedste støjdæmpning.
Jabra BIZ 2300 til kontaktcentre er et professionelt letvægtsheadset i et robust og minimalistisk,skandinavisk design. Jabra BIZ 2300 er et slidstærkt headset i et flot design,der er let at anvende i dagligdagen. Det er et headset,der er behageligt at bruge hele dagen.
Jabra BIZ 2300 er udviklet med tanke på livstidsomkostningen. Ud over den 360 graders slidstærke,roterende mikrofonarm og den Kevlar-forstærkede ledning,er Jabra BIZ 2300 udviklet til at klare udfordringerne i et travlt kontaktcenter.
Jabra BIZ 2300 er et UC-headset med intuitiv og integreret opkaldsstyring,der er praktisk og øger produktiviteten. Det store knapper med LED-indikatorer gør det let for medarbejderne at besvare og afslutte opkald,sætte opkald på hold/ afslutte hold,regulere lydstyrken og sætte samtalen på lydløs. Derudover kan alle knapper programmeres af brugeren.
Features
- Bedre samtaler i kontaktcentret
- Medarbejderne i dit kontaktcenter er dit brands frontlinje. Jabra BIZ 2300 sikrer,at alle kundesamtaler bliver en god oplevelse. Dette ledningsheadset har stemmegengivelse i HD,bredbåndshøjttaler og markedets bedste støjdæmpning.
- Hold dine medarbejdere i kontaktcentret tilfredse
- Jabra BIZ 2300 til kontaktcentre er et professionelt letvægtsheadset i et robust og minimalistisk,skandinavisk design. Jabra BIZ 2300 er et slidstærkt headset i et flot design,der er let at anvende i dagligdagen. Det er et headset,der er behageligt at bruge hele dagen.
- Et headset til kontaktcentret,der er designet til at holde længe
- Jabra BIZ 2300 er udviklet med tanke på livstidsomkostningen. Ud over den 360 graders slidstærke,roterende mikrofonarm og den Kevlar-forstærkede ledning,er Jabra BIZ 2300 udviklet til at klare udfordringerne i et travlt kontaktcenter.
- Et UC-headset med brugervenlig opkaldsstyring indbygget
- Jabra BIZ 2300 er et UC-headset med intuitiv og integreret opkaldsstyring,der er praktisk og øger produktiviteten. Det store knapper med LED-indikatorer gør det let for medarbejderne at besvare og afslutte opkald,sætte opkald på hold/ afslutte hold,regulere lydstyrken og sætte samtalen på lydløs. Derudover kan alle knapper programmeres af brugeren.