Sådan organiserer du kontoret effektivt
- og får styr på rodet én gang for alle
Et ryddeligt og organiseret kontor skaber ikke bare ro i hovedet, det styrker også effektiviteten, øger arbejdsglæden og gør det lettere at finde de kontorartikler, du har brug for i en travl hverdag. Hvordan organiserer du kontoret optimalt, så du både får styr på dokumenter og dit kontortilbehør? Hav styr på din arkivering, så du altid kan finde dine papirer.
Af Sophie Askov, JustMore
Organiser kontoret med Leitz WOW produkter
Start med skrivebordet, få styr på det vigtigste arbejdsområde
Skrivebordet er ofte det første sted, hvor rod samler sig. Små bunker af papirer, løse kuglepenne og gamle post-its hober sig hurtigt op. Med det rette kontortilbehør til organisering kan du nemt holde orden og bevare overblikket.
Hos JustMore finder du alt fra opbevaringskasser til dokumentbakker og penneholdere. Har du mange småting, er vores organiseringsboks med indsatse eller opbevaringskasser med låg ideelle til at samle kabler, clips, post-its og meget andet. Det gør det let at rydde op – og endnu lettere at holde orden fremover.
Få fire tips til oprydning af skrivebord
- Gennemgå alt på skrivebordet og kassér det, du ikke bruger. Smid det i papirkurven
- Brug brevbakker til at adskille de vigtige papirer, fx "Indbakke", "Under behandling" og "Arkiv"
- Fastgør kabler i kabelbakker bag dit hæve sænkebord eller med kabelholdere, så de ikke flyder
- Sæt mærkater på dine opbevaringsløsninger, så du hurtigt kan finde det du mangler. En Dymo labelmaskine redder dig her
Smart arkivering
få styr på dine papirer
Dokumenter har det med at hobe sig op. Uanset hvor digitalt du arbejder, vil der altid være noget, du skal gemme fysisk. Derfor er smart arkivering nøglen til et organiseret kontor. Du kan vælge forskellige farver mapper til dine projekter, så du let har overblik når de står på reolen eller i arkivet. Find alt fra brevordnere og tidsskriftholdere til plastlommer, hængemapper og arkivæsker hos os for en let arkivering. På den måde kan du let finde papirer igen, når du har brug for det.
Har du brug for en fleksibel løsning, så overvej arkivbokse med låg og etiketter, de er perfekte til organisering og nemme at stable. Når du skal rydde ud og arkivere, kan du hurtigt finde det rette system med vores store udvalg af farvekodede brevordnere.
Find let de bedste opbevaringskasser til kontorbrug
De bedste kasser er dem, du kan tilpasse efter dine behov. Hos JustMore har vi opbevaringskasser i mange størrelser og materialer, fra plastkasser med låg til robuste papkasser til arkivering. Du kan nemt finde kasser med etiketholder, så du bevarer overblikket, også når kasserne står i reolen eller på lageret.
Arkivskabe, reoler og møbler til kontororganisering
Når du skal organisere kontoret, er det ikke nok at rydde op, du skal også have plads til alt. Reoler, arkivskabe og hængemappeskabe er centrale elementer i enhver effektiv kontorindretning. Hos JustMore har vi skabe og reoler i mange størrelser, så du kan opbevare mapper, kasser, tidsskriftskassetter og tilbehør både synligt og diskret.
Organiser dit kontortilbehør så alt har sin faste plads
Småting som kuglepenne, clips, hæftemaskiner og etiketter bliver hurtigt væk, hvis de ikke har deres plads. Derfor er organisering af kontortilbehør en vigtig del af kontoroprydning. Her er opbevaringsbokse, skuffesektioner og plastbakker uundværlige.
Find let alt det, du skal bruge til at holde styr på tilbehøret. Vi tilbyder alt fra sorteringsbakker til etiketprintere. Det betyder, at du altid kan finde, hvad du har brug for uden at rode skuffer og skabe igennem.

Find kontortilbehør til virksomheden ét sted

Få et bredt udvalg af kontorartikler samlet et sted, så du let kan finde det du har brug for, om det er til virksomheden eller hjemmekontoret. Nogle af vores populære serier har vi delt op, så du kan se hele serien samlet. Find dem samlet her.